Velkommen til et nytt InnsIKT – forum og møteplass om IKT og digital omstilling! Årets tema er «den digitale kunden» – hvor vi setter fokus på smarte løsninger for samhandling, kundedialog og salg i en stadig mer digital hverdag.
NB: Begrenset antall plasser – meld deg på innen utgangen av 15.9.
*** Spesielt om Covid-19 ***
Innsikt 2020 følger til enhver tids gjeldende krav fra helsemyndighetene.
Arrangementet har et begrenset antall deltagere. Samtlige deltagere må være registrert på forhånd og må til enhver tid holde minst 1 meter avstand til hverandre. Dersom du føler deg syk eller har andre symptomer må du bli hjemme. Husk god håndhygiene med regelmessig vask og/eller spriting.
Hvordan kan du som bedrift utnytte mulighetene som ligger i moderne IKT-løsninger? Velkommen til en inspirerende dag med deling og læring! Denne gangen flytter vi arrangementet til Kirsten Flagstad-salen i Hamar kulturhus.
Målgruppen er alle som er opptatt av digital omstilling og transformasjon. Hovedfokus vil være på små og mellomstore bedrifter. Det blir deling av praktiske caser og håndfaste råd og tips.
Overordnet tema for årets konferanse er «den digitale kunden». Hvordan kan du jobbe smartere med bruk av digitale samhandlingsløsninger? Hvordan samhandler du med kundene og i en digital tid, hvor stadig mer av kjøp, salg og kommunikasjon forflytter seg til digitale kanaler? Hvilke muligheter finnes?
- Hør om praktiske caser – lær av andre
- Få gode råd, tips og inspirasjon
- Møt IKT-bransjen i regionen – bygg nettverk
Program
08.00 – 09.00: Innsjekk, mingling og enkel frokostservering (NB: Alle som kommer må registreres. Vi anbefaler å komme i god tid for innsjekk).
09.00: Programstart
- Velkommen og praktisk info
- Innledning: «Fra corona-krise til økonomisk normalitet?» v/Christian Lie, sjefstrateg i Danske Bank.
9.30-10.30 – Del 1: «Effektiv samhandling i digitale kanaler»
- Innledning om samhandlingsplattformer: v/ Pål Erik Langøigjelten, Head of Commercial & Operation Digital Consulting Norway i TietoEVRY
- Case-presentasjon 1: Teater Innlandet og Atea
- Spørsmål, panel og oppsummering (send inn spørsmål via SLI.DO)
10.30 – 11.00 Forfriskninger og mingling
11.00 – 12.00 Del 2: «Kundedialog og salg i en digital tid»
- Innledning om dialog- og salgsløsninger i digitale kanaler: v/Tomas Holmestad, administrerende direktør i Norengros Johs Olsen AS
- Case-presentasjon 1: – Personlig handel 2.0 – et praktisk eksempel på fremtidens e-handel og koblingen til fysisk butikk v/Njål Berge, Ehandelssjef Intersport og Håvard Narvesen, Sjefskonsulent Innit
- Spørsmål, panel og oppsummering (send inn spørsmål via SLI.DO)
12.00 – 12.30 Mingling til slutt (valgfritt)
Bli med – bygg nettverk, møt IKT-bransjen i regionen, knytt kontakter og lær av andre!
Digital Omstilling 2020
InnsIKT 2020 er en del av «Digital Omstilling 2020», en samling av fagarrangementer som foregår flere steder i Innlandet 16. og 17. september. Se oversikt over arrangementene her, eller klikk deg inn direkte under:
Gjøvik og Raufoss onsdag 16. september:
Kl. 8 – 9: Bærekraft og digitalisering inn i styrerommet – hvorfor og hvordan?
Kl. 11 – 12: Fra tradisjonelt CRM system til salgsverktøy med kundeinnsikt hos ISIFLO AS
Kl. 15 – 17: Innovative ideer gir grenseløse muligheter – Åpning av BoostIT programmet og utdeling av Mjøsas Idepris 2020
Hamar torsdag 17. september:
Kl. 9 -12: InnsIKT 2020: Den digitale kunden
Kl. 12.30 – 16: Fagforum: «How to succeed with Data Science» Påmelding til vegard.dalberg@headit.no for både fysisk og digital deltagelse.
Kl. 18-21: Pecha Kucha-kveld på Gregers
Meld på Innsikt 2020 her: https://www.anpdm.com/public/event/RegistrationForm/42405E4B70414358417540
Se bilder fra fjorårets arrangement på Facebook.
Arrangører er Atea, Innit, Hamar kommune, Hamarregionen reiseliv og utvikling og Digital Innlandet.
Samarbeidspartnere er Vangen & Plotz, HeadIT, WaveIT, Apropos Internett, Making View og Hedmark IKT.
(Foto: Frederik Garshol)