Salg og merkevarebygging gjennom strategisk kommunikasjon.
Storytelling er en viktig ferdighet for å lykkes i en-til-mange-kommunikasjon. Du har et budskap å fortelle, og du ønsker selvsagt å bli lagt merke til og husket. Du har kanskje kunder som skal overbevises, eller en gruppe mennesker du er avhengig av å få med på laget for å komme videre i et prosjekt? For å lykkes med dette må du ha en relevant historie å by på, og i tillegg fortelle den godt.
Alle virksomheter – store og små – vil tjene på å spisse sitt budskap. Hvem er vi? Hva gjør vi? Hva byr vi på?
I denne temalunsjen setter vi fokus på Storytelling, og kommer med konkrete og matnyttige tips og gode eksempler.
Foredrag ved Ståle Østhaug som jobber ved FOLL Reklamebyrå AS. Han er utdannet markedsøkonom fra NMH og Boston College. Østhaug har utviklet en unik modell for utvikling av en bedrifts VISJON og VERDIGRUNNLAG, og har viet store deler av sitt voksne liv til drift og utvikling av kommunikasjon og vekststrategier for merkevarer samt merkevarekultur.
Velkommen!