Å få gjort jobben sin raskt og effektivt er veldig artig. Foredragsholder Hallvard Hatlestad er ekspert på arbeidsprosesser mellom Office og Adobe og har kurset og arbeidet med programmene i en årrekke Med Powerpoint, Word, Excel og Outlook har du fantastiske verktøy, men kan du bruke dem raskt og effektivt? Her er det mye tid å spare på å organisere, rydde og ikke minst vite hvordan.
Hvordan lage en Powerpoint på 15 minutt!
Word som fungerer på 1 – 2- 3
Hold orden på lister, informasjon og økonomi med Excel
Organiser deg og hverdagen med Outlook
Hold orden på filer og bilder i mapper servere og dokumenter
I tillegg til Hallvards vil du møte Håvard Haugrud, daglig leder for Hamar Game Collective, som vil snakke om praktiske verktøy med Google. Samt Catharina Bøhler, daglig leder for Sarepta studio AS, som vil vise noen nyttige verktøy for teamarbeid og kommunikasjon.
Gratis for medlemmer av Hamarregionen Næringsforum og kr 300,- for ikke-medlemmer. Bindende påmelding innen fredag 8. februar kl 15.00.
Er du ikke medlem? Les mer her.